BigLove Day (大愛同盟啟動音樂會)

BigLove Day (大愛同盟啟動音樂會)

BigLove Day (大愛同盟音樂會)
- Make Love Your Big Day 大愛當做日 -

這段日子,本地平權運動風起雲湧,風浪未完,戰事才剛剛開展!

大愛同盟自年初正式成立,一直忙於部署、應變,和整合內部組織架構,還未有機會和大家正式會面。

現向大家正式宣布,BigLove鐵定4月1日舉行首次公開活動,於香港文化中心露天廣場舉行免費小型音樂會暨成立大典,屆時一眾大愛核心成員和義工(BigLoveArmy)將同各位見面!明哥和HOCC獻唱之餘,還有特別嘉賓專誠前來為平權撐場!

當天不單是復活節假期,也適逢是張國榮的十周年忌辰,讓我們一起在哥哥的經典和自由的歌聲中,為未來顛簸迂迴的平權路譜上解禁的異色!

代表同志的顏色是彩虹六色,然而大愛同盟相信愛是不分攣直。只要你相信普世人權價值、平等理念,深信人人生而有愛的權利和尊嚴,當日,請穿上彩虹六色的任何一色,一同加入大愛的懷抱!

日期:2013-04-01
時間:3:00-4:30pm (2:30pm可以黎攤檔影相架喇!)
地點:尖沙咀香港文化中心露天廣場c區 (即長樓梯對開處)
費用:全免
衣飾:彩虹六色任何一色(紅、橙、黃、綠、藍、紫)
嘉賓分別有:黃家強、周國賢、鍾氏兄弟、彩虹之約的代表(基恩之家的黃國堯牧師、中大酷兒團契的陳嘉),陣容強大,大家不容錯過呀!另外,新任平機會主席周一嶽亦會到場,仲有一班支持同志的議員現身添!

仲有啲溫馨提示畀大家:

1)惡劣天氣安排
呢兩日落雨落得好犀利,不過大家可以放心,大愛同盟決定風雨不改!但係,萬一如果真係咁冇唔好彩有黑色暴雨警告,活動先會取消。當日正午12點會喺Facebook Page 同埋Event Page 通知大家,所以記得留意我地Page嘅最新消息!

2)記得帶雨衣同膠地布,盡量唔好帶遮
由於場地唔算大,我地希望可以容納到多啲觀眾之餘,大家都睇得開心啲。當日好有可能會落雨,所以希望大家自備雨衣,咁就唔使個個都開住雍擋到身後既觀眾;況且著雨衣睇Show,席地而坐都唔怕整濕衫褲呀嘛,記得帶埋膠地布墊地下喎~

3)早啲黎我地既攤檔!
雖然音樂會3點先開始,但我地當日都會有許願樹同埋影靚相既攤檔,義工團隊花左唔少時間設計啲精美影相框畀大家,所以到時候早啲到(2:30pm)影下相,可以為Big Love、為你地自己留個紀念,當然仲可以霸個靚位睇Show啦;)

4)大家一齊發揮強大的精神念力,祈求星期一天公造美,我地可以享受呢個大愛當做日:)

大家記得記得記得搵多啲多啲朋友到時早啲黎捧場喇!